SAN Jaarboek

Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 27 februari jl. voor juryleden, sponsors en relaties  heeft SAN voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het unieke SAN Jubileum Jaarboek 2013 uitgereikt aan Marjolijn Meynen, hoofd Communicatie & Marketing van het Rijksmuseum.

Het bijzondere jaarboek ter ere van 25 jaar Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) is nu al een collector’s item voor marcom specialisten. Kijk maar naar de cover met een ‘selfie’ in de vorm van een porseleinen tegel, vervaardigd door ons bedrijf.  Een selfie als metafoor voor het thema: ‘Hollandse Meesters, In het licht van de toekomst’. Een cover van een boek met een echte tegel is nog niet eerder voorgekomen. De tegel is door middel van gieten vervaardigd en uitgevoerd in mat porselein. De tegels zijn genummerd van 1 – 1.000 en voorzien van het logo van Tichelaar waardoor deze een meerwaarde krijgen.

Op de foto (Studio Gerry Hurkmans) overhandigt SAN voorzitter Paul Geraeds het 1e SAN Jubileum Jaarboek 2013 aan Marjolijn Meynen

nieuws
© 2018 Koninklijke Tichelaar B.V. | Kalkovens 1, 8754 GP Makkum
alle rechten voorbehouden | algemene voorwaarden | privacy beleid | disclaimer | cookies | home